23 czerwca w SP4 był dniem SPORTU, nasi uczniowie z uśmiechem na twarzy i ogromnym zaangażowaniem ruszyli do aktywnego spędzenia czasu.
Uczniowie klas ósmych postanowili na sportowo spędzić ostatni tydzień szkoły. Zaczęło się od męskiej wycieczki rowerowej na Zalew Chechło. Kręcenie szło sprawnie i po około trzydziestu minutach chłopaki zanurzyli się w wodnej toni.
Harmonogram zakończenia roku szkolnego
msza św. godz. 8.00
klasy 1-3 godz. 9.00
klasy 7-8 godz. 10.00
klasy 4-6 godz. 11.00
Wszystkie uroczyste zakończenia odbędą się na świetlicy szkolnej.
Po uroczystościach, klasy przechodzą na ostatnie zajęcia z wychowawcą.
W I semestrze braliśmy udział w Wojewódzkim Konkursie na Małą Formę Teatralną o charakterze profilaktycznym PROFORMA 2022. Naszym spektaklem pt. „Słowa, słowa”, który publikowaliśmy już n naszej stronie 3 marca ( https://fb.watch/dD5v6bhGkw/ - można zobaczyć filmik) zajęłyśmy w tym konkursie III miejsce.
W zeszły czwartek został zorganizowany turniej piłkarski w ramach obchodów Dni Radzionkowa. Gospodarzem zawodów był przeznaczonych tym razem dla klas czwartych była Szkoła Podstawowa nr 1 z Radzionkowa.
Tradycją już stała się sportowa impreza w naszym mieście, jaką są „Wrota Czasu”.
Jest to forma aktywności fizycznej w formie marszu terenowego.
Dziś klasy młodsze poszły do Ogrodu Botanicznego na gry terenowe przygotowane przez drużynę Pani Aleksandry Simon.
Swego czasu Janusz Korczak mówił, że „kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat”. Rodzice zwykle mówią, że „dzieci nie odpoczywają, tylko ładują bateryjki”.
Co było na początku? Próbą znalezienia odpowiedzi na to pytanie są mity. Uczniowie radzionkowskich szkół postanowili zmierzyć się z zadaniem zaprezentowania na scenie spektaklu opartego właśnie na tych pradawnych opowieściach.
Pod koniec minionego tygodnia po emocjach koszykarskich i siatkarskich wreszcie nadszedł czas na piłkę nożną.
W czwartek na boisku SMS Radzionków stanęli piłkarze młodsi i starsi. Nasze drużyny walczyły dzielnie i ostatecznie zdobyły:
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | N |
---|---|---|---|---|---|---|